Повернення та обмін
З
метою запобігання виникнення спірних питань при поверненні та обміні нашої продукції, рекомендуємо Вам
ознайомитися з Правилами повернення й
обміну товару в інтернет-магазині ТЕП. У
своїй роботі ми керуємося чинним Законом
України «Про захист прав споживачів».
Продукція,
придбана в нашому інтернет-магазині, підлягає поверненню та обміну в наступних
випадках:
Товар
належної якості - товар не був у споживанні, збережено його товарний
вигляд і не пошкоджене фабричне пакування.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Відповідно до закону України «Про захист прав
споживачів», а також постанови Кабінету, ДЕЯКІ ВИРОБИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ОБМІНУ ТА
ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. До таких виробів, в тому числі відноситься постільна
білизна та пір'яно-пухові вироби.
Повернути ці
товари (відмовитися від отримання у відділеннях Нової Пошти) можна тільки через
виявлення браку або невідповідності замовлення.
Товар
з виробничим браком – товар має неякісну строчку або пошкодження
цілісності матеріалу, з якого він виготовлений, або будь-який інший дефект.
При
виявленні фабричного браку, при наявності товару, ми проводимо обмін на
ідентичний товар належної якості або повертаємо кошти, витрати за пересилку
товару в цьому випадку ми беремо на себе.
Товар
не належної якості, придбаний в нашому
інтернет-магазині, можна повернути протягом 14-ти календарних днів з моменту
його отримання. Товар повинен бути повернутий у своєму оригінальному
упакуванні.
Здійснення обміну / повернення:
У разі виявлення виробничого браку обов'язково зв'яжіться
з нами за телефоном (050) 747-32-01 та повідомте менеджеру номер замовлення, прізвище
та ім'я на кого було оформлено замовлення. Перед поверненням зробіть декілька
фото товару з
виявленим браком та надішліть нам на email: zakaz@tep.ua
Після узгодження деталей з менеджером та оформлення Рекламації, Ви повертаєте нам товар разом з товарним чеком або касовим чеком, виданим споживачеві разом з проданим зазначеним товаром, після чого наш технолог робить висновок, про те чи є це виробничим браком. На основі висновку від технолога, ми проводимо обмін товару або повертаємо гроші з письмовим висновком про виробничий брак або його відсутність.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Повернення грошових коштів або відправка товару належної якості замість бракованого здійснюється тільки після отримання та огляду поворотного товару.
Терміни повернення грошових коштів за повернення:
Термін
повернення грошей залежить від способу повернення товару та обчислюється з моменту надходження товару
на склад.
При
поверненні товару через відділення Нова Пошта або іншими кур'єрськими службами
термін повернення становить не пізніше ніж через 10 днів з
моменту надходження товару на склад **
**
За умови, що покупцем виконані всі умови повернення товару і прикладені всі
документи
Згідно
з Законом України «Про захист прав споживачів»,
якщо ви хочете повернути або обміняти товар, який ви замовили й, при цьому, товар відповідає заявленій
якості та комплектації, ви повинні сплатити всі
витрати, пов'язані з пересилкою товару в обидві сторони.